jag och clara chattar

så här kan de se ut när jag och clara har tråkigt och dör av värmen:

Rogi :

tja

koko :

hej

Rogi :

vgd
va trög du ee på att svara
haha

koko:

jage inne på fb

Rogi:

k bry.

koko :

jani de e drf jage trög

men jalla skicka

Rogi :

haha avänder arab ord

koko :

problem..?

 

 

jag skickar bilder

koko:

haha

haru fler?

Rogi:

du ville ju bara ha de du ee me på

koko:

men skicka alla

bilden från förra gången

Jag var ju klämd i fler bilder

Rogi:

n har jag skickad alla som du var me på

koko:

aha men var jag inte klämd i fler bilder när våra mammor attackerade oss?

Rogi:

koko:

okii tack

äru hemma?

Rogi:

mhm vart annars

koko:

venne

Rogi:

de ee fett varmt kommer inte att una sova idag

koko :

a

jaaag har tråkiiigt

Rogi säger:

haha märker de

när har josse och maggi och josef skol avslutninng

koko säger:

tror tisd

vi tar en paus


Rogi :

asså jag vill till grönan

koko :

jaa mee

Rogi :

vi åker ditt på tisdag efter deras avslutning

eller på osdag

men på måndag går de inte

för de har inte slutat då

koko :

jag tror inte jag får

Rogi:

vrf

koko :

vi ska flytta o så får du?

Rogi säger:

kanske har inte frågat deräkt

 

Rogi :

ses ska göra 4n sak

koko :

oki

 

 


 


Kommentarer
Clara

Det ska vara mellan oss hahah

2011-06-11 @ 17:36:23
URL: http://clarayo.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0