vadå sent de e de inte alls

pratade med en vän på MSN men hon blev tvungen att gå och läga sig av sin mamma snacka m att inte ha något liv :P och när hon sa till sin mamma att jag va vaken och att jag inte va tvungen att gå och lägga mig så tidig så började hon med den där vissan som alla föreldrar kan typ fast mest mammorna `` ni måste sova tidigt så att ni årkar med dagen imon ni  fortfarande små´´ man ba asså hallå jag e 13 jag kan ta hand om mig själv och om man sover sent så kan man vakna sent inte så tidigt som de er så vaknar de högst halv 10 mina föreldrar iaf men aja kommer att surfa lite på nätet sen kanske jag går och lägger mig så jag passar på och säger natti natti elr vad ska man säg klockan e ju 2 på morgonen så jag passar på och säger god morgon och god natt:D

xoxo rogi :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0