bio idag med.....

va på bio idag och kolla på poppers pingviner jätte rolig film min aja va där med clara maggi josef josefin pierre engy josefin och mimmi vi kolla på filmen sen så åt vi ....eh alla åt olika några åt hamburgare från mc´donas (stavning) och några åt kebaba och maggi åt sushi men iaf bort från maten filmen hanlade om en man som hete popper och han va en sån där klassisk affärs man och hanns pappa va en man som seglade jorden runt och han gav honom en massa presenter från varje land men när han dog så hade han skrivit i sitt testament om en present som han inte han lämna och när poppers fick paketet gissa vad so innehöll för jag vill inte berätta för då kommer jag ferstöra filmen men jag kan säga till alla som gillar komedi ska kolla på POPPERS PINGVINER de finns på svensk tal eller engelsk tal  :thumbup:

några bilder från idag!


palla med reklam :love:


haha galna pierre


haha lite skuggig :thumbdown:


haha alla spenda för att hoppa men lite sega


haha konstig bild :P


efter filmen :P


så såg min outfit ut :D


de va clara som härma mig med skorna hehe :)


peace and love :love:


Kommentarer
clara

HARU inget liv vadå härma, har du härmat allasom köpte innan dig omg!

2011-07-15 @ 17:38:03
Mona

hahaah man kan märka att ni hade jätte roligt, vilken film tittade ni på?? <3

2011-07-15 @ 21:43:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0