dagen :P

jag vaknade klockan 14 hehe tidigt vet men åt frukost bosta tänderna och klädde på mig och sate mig på cyckeln och cycklade till clara och engy fr de bor ju 5 min med cyckel från där jag bor så åkte ditt hjälpte till med deras tomt asså de kan typ inget men de e inte så konstigt de e har ju nyss flyttat från deras lägen het så de har aldrig haft nån tomt men iaf åkte till den dära ungdoms föreningen va där till klockan halv 8 åkte hem sn va hemma typ klockan 9 kollade på tv:en men tog datorn nys så jag ska fixa lite med bloggen sen ska jag surfa lite med en massa annat sen kanske jag bloggar mer men nu säger jag hej då


xoxo rogi :love:


Kommentarer
therese

vilken fin header!!!

2011-07-26 @ 14:30:32
URL: http://tessmb.blogg.se/?tmp=05114706
Malin

vill bara önska dig en super kväll<3

2011-07-26 @ 18:50:45
URL: http://nyylund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0