norge

Läste det här. Originaltexten hittar ni här.

Hade tänkt strunta i det för såg texten var så lång men var tvungen läsa i alla fall lite vad texten handlade om. Blev skyldig att läsa och jag läste alltihopa fast än mina ögon är slut.
Fick mig att tänka på mardrömmen inatt. Det var en seriemördare som var ute efter alla. Det sista jag såg var hur han knivhögg i magen på en människa flera gånger om och om igen. Kändes som mördaren knivhögg mig. Men det var bara en dröm men det här hände på riktigt! dock med pistol. Det får mig tänka på hur hemskt det är. Sådana saker ska inte hända på riktig, bara i dåliga drömmar.

Ni kanske vet att jag talar om Norge. Faktiskt det som hände på ön. Det som hände på Oslo vet jag mindre om. Vet bara att det var bombdåd och att de va en man som gick sig på flera ungdomar som var på en ö för de va en typ dag elr vecka för ungdomar som ung 08 här i stockholm men aja läs ni bra text men väldigt sårande


Tänker tända ett ljus ikväll. Ska ni också ha en tyst minut för Norge?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0