Sovde över :D

som i vet så sovde ag över kyrkan men de va inte bara jag som gjorde de de va andra tjejer med och så här va de först gick vi ut till parken och lekte massa olika lekar de va trevligt och roligt oj föresten först så åt vi lunch med varan och de va min pappa som hade gjort maten för han ee kok för er som inte viste de men iaf alla tyckte att maten va god och vi snaka och så men vi gick ut som jag sa och lekte och hade roligt hehe vi hade så roligt att de ve folk som kom och sa att vi ska sänka rösten hehe pinsamt men sen så kom prästen och prata me oss och vi fick ställa frågor men de blev kalt ute så vi gick in och de va typ vi 10 tiden men vi ekte där inne och hade kul där med men vid 12 tiden så gick vi platsen vi skulle sova i och jag fick låna en sov säk av en jätte snäll tjej som heter mary hehe men ni tror väl inte vi kommer att sova så tidigt nej nej vi prata och hade kudkrig hehe men de blev sent typ 4 på morgonen och alla sov men vi vakna 9 elr rättare sakt de vuxna väkte oss genom att häla vatten på oss men vi vakna och åt frukost och några hade med säg vatten ballonger så vi hade vatten krig gissa hur blött jag blev men efter vatten kriget så byte vi kläder och pratta lite sen åkte vi he men jag va helt slut så jag årka inte att blogga men ses senare kommer att blogga senare
                                                                               xoxo /rogi♥

Kommentarer
therese

jätte fin blogg

2011-07-05 @ 17:50:59
URL: http://tessmb.blogg.se/?tmp=05114706

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0