uff vad e de med alla

uff vad e de med alla vem bryr sig om jag bara har 100 inlägg på 2 månader asså man måste inte göra 300 inlägg som clara för att vara en blogg älskare och man måste inte gå runt och bara prata om hur man ska fixa sin blogg bättre och bättre som clara man kan vara en blogg älskare och inte sita hela dan och blogga och göra 300 inlagg på 2 månader och man måste inte gå runt ocg BARA prata om hur man kan fixá sin blogg bättre så jag vill bara säga till alla bloggare som känner som mig eller alla läsare som har blogg vänner som gör exakt som clara SKAFA ETT LIV bli inte ledsna men kom igen man måste göra som clara för att vara en blogg älskare men aja glöm de nu kommer att blogga senare lovar men ses senare

xoxo rogi :love:


Kommentarer
clara

jag gör inte flera inlägg men jag vill faktiskt bli framgångsrik med bloggen, och vara som anagina e det fel? hahha rogi

2011-07-17 @ 22:48:08
therese

men dem som skriver flera inlägg i bloggen gillar nog bloggen mer än vad dem som inte skriver så mycket i bloggen. I think!

2011-07-18 @ 12:13:55
URL: http://tessmb.blogg.se/?tmp=05114706
therese

fast bara för att man inte skriver så mycket i bloggen betyder det inte att man inte älskar den.

man kanske älskar bloggen men dem som skriver mer kanske älskar det mer!

2011-07-18 @ 12:17:40
URL: http://tessmb.blogg.se/?tmp=05114706

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0