:)

va hos tandis idag fick nåt kräm på tanden hehe  de smakade gott sen gick jag och köpte ett par nya örhängen hehe sen chatta jag med clara och engy va inne på facebook och prattade med en kompis o hon kunde fixa min header och då a hon ja så snart får jag min heder och då kommer min blogg bara bli bättre och bättre imon kommer jag inte att blogga för jag kommer inte vara hemma hella dagen typ men jag kommer åka till en tjej kväll och där efter kommer alla tjejer so vill sova över där asså där vi har tjej kvällen och de kommer vara i kyrkan vi kommer ha vatten krig kolla på film och annat vi får se men hoppas de blir roligt de  tror jag i alla fall ses senare för nu ska jag kolla på ett pogram på tv å ses senare i kväll asså om jag bloggar senare ikväll ♥
   xoxo/rogi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0