fin eller :D

som ni ser har jag fixat en ny heder och design jag ee faktist väldigt stolt över mig själv för de va jag som gjorde de men efter 2 veckor så kommer jag få en ny heder som ser finnare ut för de här ee första gången så ee de inte så enkelt att göra en heder perfekt men jag kommer att blogga mer i kväll för att jag har fixat så att bloggen ser snygg ut men i alla fall men iaf ska stänga nu för kollar på how I met your mother den ee väldigt rolig men de kan hända visa saker i den men om man inte vill se så ee de bara att blunda men ses senare

xoxo/rogi ♥


Kommentarer
Clara

Jaa, dene fett fin längtar tills headerna!

Alltå när vi lär oss göra yeey!

2011-07-01 @ 00:42:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0