natti natti

jag kommer inte att sova nu men jag vill bara säga god natt så att jag inte glömmer de hehe men jag prattar fortfarnde med clara och engy men kommer tt stäga snart för jag har en långg dag på mig ni ska bar veta hur de känns att jag kommer inte att kunna blogg imon asså när jag var i turkiet så dog jag typ sså de gjorde så ont i hjärtat att jag inte blogga att om jag hade tagit ut känslorna så skulle jg kunnat gråtit så att de skulle blii över svämning :D haha gust nu täker ni vad mycket jg över driver men de gör jag inte....... eller jo kanske jg över driver jag skulle inte ha gråtit och ifall jag hade gråtit och jag tror inte tt jag sulle göra de men de skulle iaf inte bli över svämning men de ända jag inte över drev med va att jag värkligen sknade bloggen och att blogga läsa eran kommentarer och upptadera massor av saker......... bort från de jag skulle bara säga god natt inte berätt mitt livs historia men aja ses om ja vad blir de en och halv dag så ända till des så säger jag ha underbar sömn och sakna mig inte för mycket haha jag skoj men jag kommer att sakna er 

xoxo/rogi ♥


haha evig kärlek ♥ 


Kommentarer
anna

nej nu kommer jag inte kunna läsa den

2011-07-05 @ 19:04:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0