ölands resa

hej jag kom från öland igår mn va jätte trött så jag pallade inte blogga men de va jätte roligt va där med min familj och min syslingar och min morbror och hans fru (de ee fett roliga) vi hade de fett brahär kommer några bilder där ifrån

FÖRSTA DAGEN:


tidigt på morgonen


vilse (min morbrors bil)


kalmar bron den ee fett lång


me♥


framme vid ölands djur och nöjes och vatten-park


haha


kärlek livet ut


vid vatten landet





de ee jag som åker för er som inte ser


tåg bild från paris ljulet


terrariet





vid spökhuset


gott


haha jag och min mamma vi driver


vid stugorna fanns de stor stuts matta


mimmi,josse,jag


haha jag och jossan täcker för mimmi och josef


yiiiiiiii


haha de ee typ bara jag och jossan som syns

ses pallar inte ladda ner bilder från hem  vägen så ses sen

xoxo/rogi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0