sämsta dan ever

min skola är sämst på att välja dagar till att ha utflykter asså vi skulle elr jag menar va vandrade en och halv timme och sen så skulle vi komma till ett ställe där man kunde bada själv ville jag ite  för de va en liten äklig sjö men iaf vi går hela min klass och har det trevligt och gissa vad som börjar och hända jo de börjar och regna och jag har shorts och linne för jag trode de sulle li bra väder men iaf vi kommer fram och alla ee blöta och de finns inte nått enda plats där man kan stå under men de slutar och regna och folk brjar bada och jag och ille min bästis siter och fryser för hon har också bara shorts och line maten kommer och de är kyckling salad i vanliga fall älskar jag kyckling  men den här gången hade jag ingen aptit så jag åt inte mycke kl blev 1 och man fick gå hem med gissa vad som händer haha ni får gissa mycket men iaf de börjar och spö regna jag blir fett blött och vi får springa till bussen för ongen vill vandra tillbaka i de vädert men iaf tog några kort kommer att ladda ner de sen ses sen ska äta ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0