turkiet ♥

var i turkiet den här vecka och kom hem igår men var väldigt trött så jag blogga inte men de var jätte roligt men de blev förseningar på första flygget från stockholm  men de var tur för annars kunnde vi inte byt hotel för de fösta vär inte så bra men här kommer bilder från resan :D


arlanda ♥


som ni ser så ee första flygget väldigt litet men de var tur att de blev ett fel med den för att vi fick åka en annan flygg ♥



större som ni ser


haha och de fanns sån där sak där de fanns film och spel plus nätt så jag kollade på 17 agen och va inne på facebook och spelade massor av spel haha de va 3 timmar spel och vi starta från stockholm kl 01,30 o alla sov förutom jag typ :D


matten va jätte god inte som alla andra flygg bolag som jag har åkt med


I ♥ TURKISH AIRPLAIN












VATTENLAND DOM INGÅR HOTELLET

















cola med citron hmm... vad som hälst bara jag kan drika de för de va jätte varmt





FETT MJUKA 


 ♥






TOAN







hehe de va gratis






vi åt inte midda i hotellet så här kommer bilder på varje dags middag

dag 1:


kebab på pinne jätte gott

dag 2


vet inte exakt va de va men de va gott

dag 3


vi åt i burger king hehe hann inte fota hamburgaren för jag va jätte gott

dag 4

 


dag 5

åt inget hehe vi va för mätta för vi åt jätte god lunch

dag 6


iskander kebab super gott

dag 7

vi åt ingen middag för vi var i flygget då haha



andra foton på mig:








haha ser drogat ut på den men ändå


Kommentarer
Mona

herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudd värsta lyxeeet!!!! <3

2011-07-06 @ 22:34:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0